ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
№№
п/п
|
Назва розділу, модуля,
теми програми
|
Обсяг годин
|
|||||
за навчальною програмою
|
за робочою навчальною програмою
|
||||||
всьо-
го
|
з них:
|
всьо-
го
|
з них:
|
||||
ауди-
тор-них
|
само-
стій-
них
|
ауди-
тор-них
|
само-
стій-
них
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Вступне заняття.
|
2
|
2
|
|
2
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Повторення матеріалу за початкову
середню
|
|
|
|
|
|
|
|
школу.
|
12
|
12
|
|
14
|
14
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Функції і їх властивості.
|
24
|
24
|
|
18
|
18
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Степенева, показникова та
логарифмічна функції.
|
30
|
30
|
|
22
|
22
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Тригонометричні функції.
|
30
|
30
|
|
24
|
24
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього -
|
86
|
86
|
|
80
|
80
|
14
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Похідна та її застосування.
|
28
|
28
|
|
22
|
22
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Інтеграл та його застосування.
|
30
|
30
|
|
22
|
22
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Систематизація та узагальнення
фактів і методів
|
|
|
|
|
|
|
|
планіметрії. Паралельність та перпендику
-
|
|
|
|
|
|
|
|
лярність прямих і площин у
росторі.
|
34
|
34
|
|
26
|
26
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Многогранники. Об’єми та
площі поверхонь
|
|
|
|
|
|
|
|
многогранників.
|
18
|
18
|
|
24
|
24
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього -
|
110
|
110
|
|
94
|
94
|
16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Тіла обертання. Об’єми та площі
поверхонь тіл
|
|
|
|
|
|
|
|
обертання.
|
30
|
30
|
|
32
|
32
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього -
|
30
|
30
|
|
32
|
32
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Вектори і координати. Елементи теорії
|
|
|
|
|
|
|
|
ймовірностей і математичної
статистики.
|
22
|
22
|
|
20
|
20
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Повторення,
узагальнення та систематизація
|
|
|
|
|
|
|
|
навчального матеріалу за ІІ
семестр, розв’язу -
|
|
|
|
|
|
|
|
вання задач.
|
12
|
12
|
|
12
|
12
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього -
|
34
|
34
|
|
32
|
32
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього годин на весь курс -
|
280
|
280
|
|
238
|
238
|
42
|
№ п.п.
|
Тема, яка
виноситься
на самостійну
роботу
|
К – сть
годин
|
Опорні
знання
|
Знання і
навички,якими необхідно оволодіти
|
Види навчального
завдання до самостійної роботи
|
Форми контролю
|
Література
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Обчислення за наближеними
даними. Обчислення значення виразів з
заданою точністю.
|
2
|
Похибка обчислень, види
похибки
|
Обчислювати
за наближеними данними з заданою точністю.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуваннія аналогічних завдань.
|
Самостійна
робота.
|
Г.Н. Яковлєва «Алгебра и начала
анализа § 15 (1-4), № 4.1, 4.3. § 16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Побудова графіків найпростіших
степеневих функцій.
Найпростіші перетворення графіків функцій.
|
2
|
Основні властивості
функцій
|
Перетворення
графіків функцій, що містять модуль.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Тестовий
контроль
|
Г.Н. Яковлєва «Алгебра и начала
анализа».
§ 18(1-3), § 19 (1-5)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Обернена функція.
|
2
|
Графік функції, її
властивості
|
Будувати графіки обернених
функцій.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Самостійна
робота.
|
Г.Н. Яковлєва «Алгебра и начала
анализа».
§ 22 (1-2) впр. Ст.. 205 - 206
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
4
|
Обчислення значень показникових та
логарифм-
мічних виразів за допомогою
основних тотожностей.
|
2
|
Властивості
степеня, логарифма, степеневої, показникової, логарифмічної функцій
|
Обчислювати
показникові і логарифмічні вирази.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Робота
з картками
|
Г.Н. Яковлєва «Алгебра и начала
анализа».
§ 24 (4-6) впр. ст.. 108 - 109
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Проміжки монотонності і
неперервності тригонометричних функцій.
|
2
|
Основні
властивості тригонометричних функцій та їх графіки.
|
За
графіками тригонометричних функцій визначати проміжки неперервності і
монотонності.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Тестовий
контроль
|
Г.Н. Яковлєва «Алгебра и начала
анализа».
§ 26 (3,4)впр.
Ст.. 206 – 207 №23
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Теореми додавання тригонометричних
функцій
подвійного і половинного
аргументів.
|
2
|
Основні тригонометричні
тотожності
|
Обчислювати
значення триконометричних виразів за різними тотожностями.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Самостійна
робота.
|
Г.Н. Яковлєва «Алгебра и начала
анализа». § 104 – 106 №219
(1-9) ст.223
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Найпростіші
тригонометричні нерівності та їх розв’язання.
|
2
|
Графіки тригонометричних
функцій
|
Обчислювати прості
тригонометричні нерівності.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Тестовий
контроль
|
Г.Н. Яковлєва «Алгебра и начала
анализа». § 112, 118-121, ст 453
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
8
|
Неперервність функції в точці і на
відрізку. Основні властивості
неперервності.
|
2
|
Основні
властивості функцій. Границя функції в точці і на відрізку
|
Досліджувати функції на
неперервність
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Самостійна
робота.
|
Г.Н. Яковлєва «Алгебра и начала
анализа».
§ 122-123 ст 468
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
Задачі на max і min функцій.
|
2
|
Похідна фунеції.
Монотонність і екстремуми функції.
|
Розв’язувати
задачі на максимум і мінімум функцій
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Робота
з картками
|
Г.Н. Яковлєва «Алгебра и начала
анализа». § 122-123,
Ст.478
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10
|
Найпростіші
диференціальні
рівняння і їх
розв’язання. Рівняння гармонічних
коливань.
|
2
|
Первісна,
неозначений інтеграл. Похідна.
|
Розв’язувати
диференціальні рівняння з розділяючими змінними.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Самостійна
робота.
|
Г.Н. Яковлєва «Алгебра и начала
анализа».
§ 122-123 ст.485
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11
|
Зв’язок між
паралельністю і перпендикулярністю
прямих і площин в просторі.
|
2
|
Паралельність
і перпендикулярність прямих і площин в просторі.
|
Розв’язувати
типові задачі на паралельність і перпендикулярність прямих і площин.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Робота
з картками
|
А.В.
Погорєлов «Геометрія» § 45 №3 , 22-39
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
12
|
Многогранник кут.
|
2
|
Двогранний і тригранний
кут.
|
Будувати многогранні кути.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Самостійна
робота.
|
А.В.
Погорєлов «Геометрія» § 86-88 ст.192
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13
|
Рівність та подібність тіл.
|
2
|
Рівність і подітність
плоских фігур.
|
Розв’язувати
задачі на рівні і подібні тіла.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Самостійна
робота.
|
А.В.
Погорєлов «Геометрія» § 52-66 ст..198-202
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14
|
Поняття про правильні
многогранники.
|
2
|
Многогранник і його
елементи.
|
Розрізняти
основні типи правильних многогранників.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Робота
з картками
|
А.В.
Погорєлов «Геометрія» § 30-34 ст.. 192-197
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15
|
Зрізаний конус та його властивості.
|
2
|
Конус і його властивості.
|
Розв’язувати
задачі практичного змісту на зрізаний конус.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Самостійна
робота.
|
А.В.
Погорєлов «Геометрія»
§ 70, 71, впр. ст. 68 - 207
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
16
|
Прямокутні координати в просторі. Базис на площині і в просторі., види векторних базисів.
|
2
|
Поняття
вектора і його основні властивості.
|
Вміти
розкладати вектори по двом неколінеарним векторам
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Тестовий
контроль
|
А.В.
Погорєлов «Геометрія» § 108 118 впр. ст. 68 - 207
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17
|
Формули для обчислення довжини
вектора, кута
між векторами, відстані між двома
точками, скалярного і векторного добутку векторів.
|
2
|
Координати
вектора. Дії над векторами в координатах.
|
Розв’язувати
типові задачі на дії над векторами, що задані координатами.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Робота
з картками
|
А.В.
Погорєлов «Геометрія»
§ 105, 107-109 впр. ст. 68 - 207
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18
|
Рівняння площини і сфери
|
2
|
Поняття
площини і сфери, координати точки.
|
Розв’язувати
задачі на рівняння площини і сфери.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Самостійна
робота.
|
А.В.
Погорєлов «Геометрія»
§ 101-113 впр. ст. 68 - 207
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19
|
Операції над подіями. Теореми
додавання
і множення ймовірностей.
|
2
|
Ймовірність події.
|
Розв’язувати
елементарні задачі на дії над подіями.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Тестовий
контроль
|
Г.Н.
Яковлєв «Геометрія»
§ 125 – 132 впр. ст. 68 - 207
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
20
|
Числові характеристики дискретної
випадкової
величини. Вибіркові
характеристики.
|
2
|
Дискретна
випадкова величина.
|
Розв’язувати
елементарні задачі на дискретну випадкову величину.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Самостійна
робота.
|
Г.Н.
Яковлєв «Геометрія»
впр. ст..69 №5, 6,7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21
|
Уявлення про закон великих чисел.
Вибірковий метод у статистиці.
|
2
|
Поняття
великих чисел та закон їх розподілу.
|
Використовувати
вибірковий метод при розв’язуванні задач.
|
Робота
з методичними матеріалами. Розв’язуванні аналогічних завдань.
|
Тестовий
контроль
|
Г.Н.
Яковлєв «Геометрія»
впр. ст.206 № 7.44
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар